Uključi se u svijet volontera.
Registrirani korisnici mogu sami odrediti stupanj do kojeg se žele uključiti.
Sveti Duh 55
10000 Zagreb
T: 013704537
E: voditeljicavolontera [at] udrugaigra.hr
URL: www.udrugaigra.hr
Udruga Igra neprofitna je organizacija registrirana 1999. godine s vizijom društva u kojem svaki pojedinac poznaje, koristi i razvija svoje potencijale, aktivno i produktivno sudjeluje u životu zajednice za vlastitu i zajedničku dobrobit te osobno zadovoljstvo. Danas slovimo kao jedan od važnijih dionika u području razvoja i pružanja izvaninstitucionalnih socijalnih usluga u Republici Hrvatskoj, utemeljenih na potrebama direktnih korisnika i zajednice. Oko sebe okupljamo brojne stručnjake iz područja rehabilitacijsko-edukacijske, psiho-socijalne i pedagoške struke, kao i stručnjake iz područja rada s mladima i razvoja civilnog društva. Udruga osim direktnog rada s korisnicima radi i na osnaživanju stručnjaka i senzibilizaciji cjelokupne javnosti za probleme socijalno isključenih skupina i važnost mentalnog zdravlja.
Individualni rad studenata s djecom uključenom u preventivni program ili psiho-socijalna pomoć
Pomoć u učenju
Program se provodi tijekom cijele školske godine. Moguće je odabrati pomoć u učenju ili individualni rad ili oboje. Nije moguće odabrati samo dio aktivnosti.
Traži se volonter sa znanjem matematike za pomoć u učenju - priprema za državnu maturu, matematika razina A.
Jednom do dva puta tjedno po dva sata u prostorijama udruge Igra, Sv. Duh 55, Zagreb.
Odlazak i boravak u bolnicu je promjena svakodnevnog načina života. Praćena je neizvjesnošću i neugodnim emocionalnim stanjima zbog odvajanja od primarne sredine, zbog bolesti, straha od medicinskih postupaka i ishoda liječenja. Djeca bolesnici, a i njihovi roditelji u posebno su stresnom položaju. Stresnost boravka u bolnici ne može se izbjeći, ali se može olakšati.
Naše osnovne projektne aktivnosti usmjerene su na pružanje podrške i pomoći djeci i njihovim roditeljima. Ovim projektom djeci pružamo pomoć i podršku kroz igraonice u bolnici jer smatramo da je igra od vitalne važnosti za zdrav razvoj djece. Djeca kroz igru puno prije i lakše mogu podijeliti svoje brige i tjeskobe nego što se znaju verbalno izraziti. Igra ima ključnu ulogu, kako u nošenju s bolešću tako i u oporavku. Igraonice u bolnici provodit će se kroz različite vrste aktivnost (igru, pjevanje, čitanje priča, kreativnu radionicu), a provodit će ih volonteri-animatori.
Osnovne projektne aktivnosti usmjerene su na pružanje podrške i pomoći djeci putem instrukcija za odabrane predmete u kojima dijete ima poteškoća. Djetetu se kroz učenje, objašnjavanje i analiziranje školskog gradiva te rad na tehnikama učenja žele približiti školske obaveze te njihovo uspješnije izvršavanje.
Odgovornosti i dužnosti volontera/ke
- 1 tjedno individualni rad pružanja instrukcija u prostorima škole koju dijete pohađa (minimalno 60 minuta) ili u prostoru udruge Igra
- 2x mjesečno supervizijski susret (120 minuta)
- 1 mjesečno pisanje mjesečnog izvještaja
- timski sastanak prema potrebama volontera
Odlazak i boravak u bolnicu je promjena svakodnevnog načina života. Praćena je neizvjesnošću i neugodnim emocionalnim stanjima zbog odvajanja od primarne sredine, zbog bolesti, straha od medicinskih postupaka i ishoda liječenja. Djeca bolesnici, a i njihovi roditelji u posebno su stresnom položaju. Stresnost boravka u bolnici ne može se izbjeći, ali se može olakšati.
Naše osnovne projektne aktivnosti usmjerene su na pružanje podrške i pomoći djeci i njihovim roditeljima. Ovim projektom djeci pružamo pomoć i podršku kroz igraonice u bolnici jer smatramo da je igra od vitalne važnosti za zdrav razvoj djece. Djeca kroz igru puno prije i lakše mogu podijeliti svoje brige i tjeskobe nego što se znaju verbalno izraziti. Igra ima ključnu ulogu, kako u nošenju s bolešću tako i u oporavku. Igraonice u bolnici provodit će se kroz različite vrste aktivnost (igru, pjevanje, čitanje priča, kreativnu radionicu), a provodit će ih volonteri-animatori.
U knjižnici udruge Igra nalazi se oko 1000 publikacija - knjiga, časopisa, brošura iz različitih područja, a najviše onih koja se tiču aktivnosti naše udruge, pružanja edukacijsko-rehabilitacijske i psiho-socijalno-pedagoške pomoći. Voljeli bismo našim korisnicima, članovima i zaposlenicima Udruge olakšati pretraživanje i posudbu materijala i zato tražimo volontera koji bi u ugodnom društvu naših zaposlenika/ca i prijateljskoj atmosferi našeg ureda bio voljan organizirati našu knjižnicu.
Edukativni film "2 pola - nasilje i ubojstvo" bavi se temom nasilja i samoubojstava i progovara o okolnostima koje doprinose tome da mladi pribjegnu ovim oblicima ponašanja. Film je namijenjen mladima završnih razreda osnovnih škola i srednjoškolcima. Kako bismo ga učinili dostupnim i gledateljima s drugih govornih područja, tražimo osobu koja bi ga prevela i titlovala.
Edukativno-dokumentarni film “Okus skrbi” temelji se na izjavama mladih koji se pripremaju za izlazak iz domova ili udomiteljskih obitelji i mladih koji su već izašli iz sustava alternativne skrbi, te izjavama stručnjaka koji im pomažu u tom procesu. Film ćemo koristiti u svrhu informiranja javnosti o životima mladih iz alternativne skrbi ali i u svrhu zagovaranja unapređenja kvalitete podrške mladima u procesu izlaska iz skrbi. Obzirom da mladi u filmu govoreći o svojim iskustvima dijele i svoje uspjehe, očekujemo da će film ujedno biti podrška i poticaj mladima koji tek izlaze iz skrbi. Stoga bismo ga željeli što prije imati na engleskom jeziku kako bismo ga mogli koristiti u radu s mladima i stručnjacima s drugih govornih područja.
Udruga Igra traži volontere koji bi kroz igru i zabavu strukturirali vrijeme djeci i mladima koji borave u Klinici minimalno jednom tjedno 3 sata tijekom 3 mjeseca, radnim danima u vremenu od 9.00-12.00. Poželjno je da naš volonter posjeduje sljedeće vrijednosti: povjerenje, predanost, strast, prihvaćanje različitosti, poštovanje i odgovornost za sebe i druge.
Volontera/ku na ovom projektu očekuju sljedeći zadaci:
• Poticanje pacijenata na igru i sudjelovanje u igrama
• Provođenje strukturiranih igraonica
• Vođenje računa o dobi, spolu, fizičkim mogućnostima i kulturološkim potrebama pacijenata prilikom pripreme za rad i tijekom provedbe aktivnosti
• Vođenje računa o potrebnom radnom materijalu i opremi za rad (posuđivanje i vraćanje, održavanje istog, naručivanje novog materijala)
• Najavljivanje svog dolaska na Kliniku odgajateljici i u dogovoru s njom provođenje aktivnosti po sobama ili u dnevnom boravku
• Održavanje okruženja za igru čistim i sigurnim
• Dočekivanje pacijenata i posjetitelja u dnevnom boravku Klinike
• Poštivanje pravila povjerljivosti
• Pohađanje edukacija za volontere osiguranih od strane udruge Igra
• Svojim ponašanjem demonstrirati vrijednosti projekta OKI
Osobine, vještine i iskustvo koje očekujemo:
• Iskustvo u organiziranju i provedbi radionica za djecu i mlade
• Vještine slušanja i empatije
• Brižnost i taktičnost
• Emocionalna zrelost
• Pouzdanost • Osoba od povjerenja
• Razumijevanje i sposobnost prepoznavanja i poštivanja osobnih i profesionalnih granica
Poznajete i primjenjujete kvalitetne strategije učenja?
Želite pomoći učenicima osnovnih i srednjih škola da i oni budu uspješni u postizanju zadovoljavajućeg školskog uspjeha kao i vi?
Pošaljite svoj životopis i motivacijsko pismo do 31.03.2015. i pridružite se volonterima udruge Igra!
Postanite VOLONTERI - TUTORI!
Cilj ovog projekta jest omogućiti djeci i mladima usvajanje kvalitetnijih strategija učenja u svrhu poboljšanja školskog uspjeha i olakšavanja daljnjeg školovanja tijekom minimalno 30 sati volontiranja.
Kod volontera tražimo sljedeće vrijednosti: povjerenje, predanost, strast, prihvaćanje različitosti, poštovanje i odgovornost za sebe i druge.
Koji će biti ključni zadaci volontera?
• Provođenje strukturiranih susreta u skladu s potrebama korisnika u svrhu poboljšanja školskog uspjeha
• Vođenje računa o dobi, spolu, fizičkim i kognitivnim mogućnostima te kulturološkim potrebama korisnika prilikom pripreme za rad i tijekom provedbe aktivnosti
• Vođenje računa o potrebnom radnom materijalu i opremi za rad (preuzimanje i vraćanje, održavanje istog, pravovremeno naručivanje novog materijala)
• Dogovaranje susreta s korisnikom i roditeljem
• Pravovremeno osiguravanje prostora za rad u školi
• Održavanje okruženja za rad urednim i sigurnim
• Poštivanje pravila povjerljivosti
• Pohađanje edukacija za volontere osiguranih od strane udruge Igra
• Pohađanje redovitih mjesečnih supervizijskih susreta u udruzi Igra
• Demonstriranje vrijednosti savjetovališta „Drugačiji pristup“ i udruge Igra kroz vlastito ponašanje
Koje osobine, vještine i iskustvo očekujemo od volontera?
• Iskustvo u organiziranju i provedbi individualnih susreta s djecom i mladima
• Poznavanje i osobno korištenje kvalitetnih strategija učenja (tehnike učinkovitog učenja, organizacija vremena, organizacija radnog prostora i školskog gradiva, tehnike povećavanja motivacije za učenje, tehnike poboljšavanja koncentracije tijekom učenja)
• Vještine slušanja i empatije
• Brižnost i taktičnost
• Emocionalna zrelost
• Pouzdanost i odnos povjerenja
• Razumijevanje i sposobnost učenja osobnih i profesionalnih granica
Koja je dobit za naše volontere?
• Prilika da pomognete i uljepšate djeci i mladima period školovanja
• Prilika da doprinesete poboljšanju školskog uspjeha djece i mladih
• Prostor da dobijete priznanje za svoj doprinos
• Stjecanje praktičnog iskustva u radu s djecom i mladima
• Mogućnost stjecanja socijalnih i profesionalnih kontakata
Što ćemo mi osigurati našim volonterima?
• Upoznavanje s učenicima i njihovim roditeljima
• Upoznavanje s našom kontakt osobom u matičnoj školi učenika
• Prostor za rad
• Materijale za provedbu aktivnosti
• Potrebnu edukaciju za volonterovu ulogu u projektu
• Kontinuiranu podršku kroz supervizijske susrete u našem prostoru
• Upis volonterskih sati u volontersku knjižicu
• Pisanu preporuku nakon 60 sati volontiranja
„Ozdravljenje kroz igru“ - OKI preventivni je projekt udruge Igra čija je svrha psihosocijalna potpora oboljelima od malignih/kroničnih bolesti.
Opći su ciljevi projekta poboljšati kvalitetu života djece s kroničnim bolestima tijekom boravka u bolnici te osigurati njihovim roditeljima podršku tijekom svladavanja specifičnih poteškoća. Projekt se provodi u Klinici za pedijatriju KBC „Sestara milosrdnica“ u Zagrebu.
Osnovne projektne aktivnosti usmjerene su na pružanje podrške i pomoći djeci i njihovim roditeljima kroz igraonice. Igra ima ključnu ulogu, kako u nošenju s bolešću, tako i u oporavku. Kroz igraonice djeca sadržajno provode slobodno vrijeme u bolnici, a isto tako kroz različite vrste aktivnosti (igru, pjevanje, čitanje priča, kreativne radionice) utječe se na smanjenje emocionalnog stresa kod djece izazvanog hospitalizacijom.
Volontera na projektu OKI očekuju sljedeći zadaci:
• Poticanje pacijenata na igru i sudjelovanje u igrama
• Provođenje strukturiranih igraonica
• Pri provođenju aktivnosti vođenje računa o dobi, spolu, fizičkim mogućnostima i kulturološkim potrebama pacijenata prilikom pripreme za rad i tijekom provedbe aktivnosti
• Vođenje računa o potrebnom radnom materijalu i opremi za rad (uzimanje i spremanje natrag, održavanje istog, naručivanje novog materijala)
• Najavljivanje svog dolaska na Kliniku odgajateljici i u dogovoru s njom provođenje aktivnosti po sobama ili u dnevnom boravku
• Održavanje okruženja za igru čistim i sigurnim
• Dočekivanje pacijenata i posjetitelja u dnevnom boravku Klinike
• Poštivanje pravila povjerljivosti
OKI – Ozdravljenje kroz igru projekt je koji se provodi u Vinogradskoj bolnici s djecom oboljelom od kroničnih, nezaraznih i rijetkih bolesti. Volonteri pripremaju i vode radionice na odjelu pedijatrije kako bi oboljeloj djeci osigurali zabavan i pedagoški sadržaj.
Volontera na projektu OKI očekuju sljedeći zadaci:
• Poticanje pacijenata na igru i sudjelovanje u igrama
• Provođenje strukturiranih igraonica
• Pri provođenju aktivnosti vođenje računa o dobi, spolu, fizičkim mogućnostima i kulturološkim potrebama pacijenata prilikom pripreme za rad i tijekom provedbe aktivnosti
• Vođenje računa o potrebnom radnom materijalu i opremi za rad (uzimanje i spremanje natrag, održavanje istog, naručivanje novog materijala)
• Najavljivanje svog dolaska na Kliniku odgajateljici i u dogovoru s njom provođenje aktivnosti po sobama ili u dnevnom boravku
• Održavanje okruženja za igru čistim i sigurnim
• Dočekivanje pacijenata i posjetitelja u dnevnom boravku Klinike
• Poštivanje pravila povjerljivosti
POP program afirmira vršnjačju pomoć u radu s djecom i mladima s poremećajima u ponašanju. Stručnjaci iz područja humanističkih znanosti i mladi pomagači - volonteri organiziraju psihosocijalnu potporu djeci i mladima u dobi od 11 do 18 godina koji su u Igru upućeni radi poteškoća u odrastanju, neizvršavanja školskih obaveza, školskog neuspjeha, lošeg socio-ekonomskog statusa u obitelji, odstupanja u ponašanju odnosno neprihvatiljivog ponašanja.
Volonteri - pomagači pomažu im u svladavanju školskog gradiva, razvijanju strategija uspješnog učenja, poboljšavanju koncentracije, poticanju motivacije za rad, podučavanju tehnika pamćenja, proširivanju područja interesa. Volonteri s mladima uključenima u program zajednički osmišljaju aktivnosti slobodnog vremena kako bi potaknuli kreativnost, aktivitet, samopouzdanje i kompetencije mladih.
Volonterima - pomagačima bit će osigurana edukacija (bazirana na komunikacijskim vještinama, nenasilnom rješavanju sukoba, timskom radu, prezentacijama u javnosti, lobiranju i osnovnim postavkama što je to civilno društvo, nevladine organizacije i volonterski rad) i podrška u osnaživanju za cijelo vrijeme trajanja njihovog volonterskog angažmana.
Udruga Igra traži 15 volontera za poziciju mentora! Pozivamo zainteresirane volontere da se pridruže našem timu i kroz učenje, igru i druženje pomognu unaprijediti školske rezultate 15ero djece i mladih iz alternativne skrbi (iz dječjih domova, odgojnih ustanova i udomiteljskih obitelji).
Udruga Igra sudjeluje na međunarodnom projektu „Sapere Aude“ kroz program Erasmus +. Cilj je projekta razviti održive mentorske modele usmjerene osnaživanju djece i mladih iz alternativne skrbi u svrhu postizanja što boljih ishoda unutar sustava obrazovanja. 15 djece i mladih iz alternativne skrbi u školskoj godini 2017/2018 treba mentora koji će im pomoći da poboljšaju svoj školski uspjeh.
Od mentora se očekuje da bude osoba od povjerenja te nekoliko puta mjesečno tijekom cijele školske godine bude u kontaktu sa svojim učenikom te mu kroz učenje, igru i druženje pruža podršku.
Da bi se uključio u naš projekt volonter ne treba biti određene struke, niti imati prethodno znanje i iskustvo u ovom području.
Udruga Igra traži volontere/volonterke za rad u Centru za mlade iz alternativne skrbi!
Pozivamo zainteresirane da se pridruže našem timu u radu na projektima za djecu i mlade iz domova, odgojnih zavoda i udomiteljskih obitelji.
Djecu i mlade kroz razne aktivnosti i metode rada osnažujemo za širenje socijalne mreže, upravljanje financijama, brigu o sebi, odnosima, potragu za poslom i zadržavanje posla, te im se pružamo podrška u procesu obrazovanja i psihosocijalna podrška. Nastojimo biti tu kao netko na koga se mogu kontinuirano osloniti i biti im podrška da se lakše nose s izazovima i problemima - bilo da se nalaze u skrbi ili su već započeli samostalan život.
Volonteri bi sudjelovali u aktivnostima aktualnih projekata (direktan rad s djecom i mladima, administrativni i organizacijski poslovi).
Potrebno je prijaviti se do 18.09.2017. jer će prije početka volontiranja biti organizirana edukacija za volontere.
Udruga Igra traži volontere/volonterke za prijevod priručnika s engleskog na hrvatski jezik!
Provodimo projekt Sapere aude – poboljšanje obrazovnih ishoda djece i mladih u alternativnoj skrbi (djeci bez adekvatne roditeljske skrbi smješteni u domove za djecu i odgojne domove).
Nedavne studije provedene u Europi pokazuju značajne razlike u obrazovnim ishodima djece i mladih u alternativnoj skrbi u odnosu na opću populaciju njihovih vršnjaka. Projekt SAPERE AUDE provodi šest iskusnih organizacija iz Španjolske, Hrvatske, Njemačke, Francuske i Austrije.
Cilj je osnažiti učenika i podržati ga u postizanju njegovih osobnih obrazovnih ciljeva uz pomoć mentora.
Trenutno smo u završnoj fazi provedbe projekta. Napravljen je priručnik „Practical case handbook of a mentoring initiative specifically focussing in improving the academic outcomes of young people in residential care”.
Priručnik sadrži opis provedbe mentorskog programa u navedenim zemljama, evaluaciju projekta, procese praćenja i prikupljanja podataka te zaključke i preporuke za buduće projekte putem kojih će mladi iz alternativne skrbi dobiti podršku mentora.
Udruga Igra traži volontera/ku za lektoriranje priručnika!
Provodimo projekt Sapere aude – poboljšanje obrazovnih ishoda djece i mladih u alternativnoj skrbi (djeci bez adekvatne roditeljske skrbi smješteni u domove za djecu i odgojne domove).
Projekt SAPERE AUDE provodi šest iskusnih organizacija iz Španjolske, Hrvatske, Njemačke, Francuske i Austrije.
Cilj je osnažiti učenika i podržati ga u postizanju njegovih osobnih obrazovnih ciljeva uz pomoć mentora.
Trenutno smo u završnoj fazi provedbe projekta. Napravljen je priručnik „Practical case handbook of a mentoring initiative specifically focussing in improving the academic outcomes of young people in residential care”.
Priručnik će uskoro biti preveden s engleskog na hrvatski jezik. Nakon toga potrebno je uskladiti stilove nekoliko prevoditelja i lektorirati priručnik.
Priručnik sadrži opis provedbe mentorskog programa u navedenim zemljama, evaluaciju projekta, procese praćenja i prikupljanja podataka te zaključke i preporuke za buduće projekte putem kojih će mladi iz alternativne skrbi dobiti podršku mentora.
POP program afirmira vršnjačku pomoć u radu s djecom i mladima s poremećajima u ponašanju. Stručnjaci iz područja humanističkih znanosti i mladi pomagači - volonteri organiziraju individualnu i grupnu psihosocijalnu potporu djeci i mladima (9 - 18 godina) koji su u Igru upućeni radi poteškoća u odrastanju, neizvršavanja školskih obaveza, školskog neuspjeha, lošeg socio-ekonomskog statusa obitelji i neprihvatljivih ponašanja.
Volonteri - pomagači pomažu im u svladavanju školskog gradiva, razvijanju strategija uspješnog učenja, poboljšavanju koncentracije, poticanju motivacije za rad, podučavanju tehnika pamćenja, proširivanju područja interesa. Volonteri s mladima zajednički smišljaju aktivnosti slobodnog vremena kako bi potaknuli kreativnost, razvoj pozitivne slike o sebi, samopouzdanje i kompetencije mladih.
Volonterima - pomagačima bit će osigurana edukacija (bazirana na komunikacijskim vještinama, nenasilnom rješavanju sukoba, timskom radu, osnovnim postavkama o civilnom društvu, nevladinim organizacijama i volonterskom radu) i podrška u osnaživanju tijekom volonterskog angažmana.
Udruga Igra traži četiri volontera na poziciji mentora djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi.
„Poseban odgojni postupak - POP“ je program usmjeren na prevenciju poremećaja u ponašanju djece i mladih (9 – 18 god.) koji su:
- djelomično ili u potpunosti zanemarili školske obaveze
- prvi put počinili prekršajno ili kazneno djelo
- eksperimentatori i/ili povremeni konzumenti sredstava ovisnosti
- žive u obiteljima izrazito narušenih odnosa i potječu uglavnom iz socijalno ugroženih obitelji
Kroz provedbu individualnih i grupnih usluga psihosocijalne pomoći, djeci i mladima pomažemo u savladavanju školskog gradiva, usvajanju različitih tehnika učenja, razvoju pozitivne slike o sebi, razvoju konstruktivnog načina provođenja slobodnog vremena te socijalizaciji.
Ukoliko volite raditi s djecom i mladima jer znate koliko je odrastanje istovremeno teško i zabavno, želite proširiti svoja praktična znanja i vještine u radu s djecom i mladima ili steći nova poznanstava i profesionalne kontakte javite se na e-mail anja.pecnik@udrugaigra.hr i proslijedite poziv svima za koje mislite da bi bili zainteresirani. Veselimo se prilici da vas upoznamo!
Djeca u riziku često predstavljaju velik izazov u radu učitelja i profesora. Rad s ovom skupinom zahtjeva puno energije i drugačiji pristup koji se može naučiti s iskustvom. U sklopu formalnog obrazovanja budući učitelji i profesori nemaju priliku puno vremena posvetiti razvoju ovih vještina te im rad s ovom djecom nerijetko predstavlja jedan od najvećih izazova kad počinju samostalno raditi.
Kroz edukaciju i volontiranje u udruzi Igra cilj nam je educirati buduće učitelje i profesore za rad s djecom koja su u riziku od pojave problema u ponašanju ili već pokazuju neke znakove problema u ponašanju.
Ako si zainteresiran/a za ovaj oblik rada prijavi se za volontiranje do 1.3. putem maila anja.pecnik@udrugaigra.hr ili linka