Uključi se u svijet volontera.
Registrirani korisnici mogu sami odrediti stupanj do kojeg se žele uključiti.
Trnsko 19
10 020 Zagreb
T: 01/6524 076
F: 01/6524 076
E: dv.trnsko.logoped [at] metromail.hr
URL: www.vrtic-trnsko.zagreb.hr
Dječji vrtić „Trnsko“ počeo je s radom 1968. godine kao prvi vrtić Novog Zagreba namjenski građen za odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi. Uz centralni objekt na adresi Trnsko 19, vrtić djeluje na dvije adrese u Trnskom (Trnsko 31b i Trnsko 39b), a od 2014. godine i u područnom objektu na Kajzerici (Ž. Dolinara 11). U Vrtić je upisano otprilike 800 djece u 32 odgojno-obrazovne skupine, od čega je 8 skupina djece jasličke dobi i 23 skupine djece vrtićke dobi. Uz redoviti program, temeljen na holističkom, razvojnom integrativnom pristupu u zadovoljavanju djetetovih potreba, osiguravanju njegovih prava i u skrbi za djetetovu sigurnost i zdravlje, u vrtiću se provode i posebni program ranog učenja engleskog jezika, program poticanja razvoja potencijalno darovite djece i program za roditelje „Rastimo zajedno“. Vježbaonica smo Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za metodiku glazbene kulture, te omogućujemo pripravništvo i stručnu praksu studentima odgojiteljskog studija, pedagogije, psihologije i logopedije. Svakodnevno promišljamo i propitujemo vlastitu odgojno-obrazovnu praksu, a kvalitetu rada mjerimo zadovoljstvom djece i roditelja, koje smatramo partnerima u brizi o djetetu. Izuzetnu važnost pridajemo stručnom usavršavanju naših odgojno-obrazovnih radnika te je geslo našeg vrtića „Cjeloživotnim učenjem do kvalitetnih promjena“.
U Dječjem vrtiću „Trnsko“ djeca s posebnim potrebama uključena su u život i rad redovitih skupina. S obzirom na razvojna odstupanja kod pojedine djece, radi osiguravanja njihovog sigurnog i poticajnog boravka u dječjem vrtiću, potrebna je posebna pažnja, briga i podrška odraslih. Rad volontera kroz stvaranje odnosa povjerenja s djetetom bio bi usmjeren na poticanje razvoja svih djetetovih kompetencija, a ovisno o razvojnim specifičnostima svakog pojedinog djeteta, naglasak bi bio na poticanju komunikacije s drugom djecom u skupini, poticanju na sudjelovanje u svim aktivnostima skupine, podršci razvoju samostalnosti djeteta, te razvoju specifičnih vještina i znanja djeteta (primjerice, razvoju predčitalačkih vještina djece školskih obveznika). Sve aktivnosti volontera ostvarivale bi se uz sustavnu podršku odgojitelja i članova stručnog tima vrtića. Sigurni smo da bi svojim radom volonteri dodali nove boje u svakodnevni život djece i odraslih u našem vrtiću.
U Dječjem vrtiću „Trnsko“ djeca s posebnim potrebama uključena su u život i rad redovitih skupina. S obzirom na razvojna odstupanja kod pojedine djece, radi osiguravanja njihovog sigurnog i poticajnog boravka u dječjem vrtiću, potrebna je posebna pažnja, briga i podrška odraslih. Rad volontera kroz stvaranje odnosa povjerenja s djetetom bio bi usmjeren na poticanje razvoja svih djetetovih kompetencija, a ovisno o razvojnim specifičnostima svakog pojedinog djeteta, naglasak bi bio na poticanju komunikacije s drugom djecom u skupini, poticanju na sudjelovanje u svim aktivnostima skupine, podršci razvoju samostalnosti djeteta, te razvoju specifičnih vještina i znanja djeteta (primjerice, razvoju predčitalačkih vještina djece školskih obveznika). Sve aktivnosti volontera ostvarivale bi se uz sustavnu podršku odgojitelja i članova stručnog tima vrtića. Sigurni smo da bi svojim radom volonteri dodali nove boje u svakodnevni život djece i odraslih u našem vrtiću.
U Dječjem vrtiću Trnsko djeca s posebnim potrebama uključena su u život i rad redovitih skupina. S obzirom na razvojna odstupanja kod pojedine djece, radi osiguravanja njihovog sigurnog i poticajnog boravka u dječjem vrtiću, potrebna je posebna pažnja, briga i podrška odraslih.
Rad volontera kroz stvaranje odnosa povjerenja s djetetom bio bi usmjeren na poticanje razvoja svih djetetovih kompetencija, a ovisno o razvojnim specifičnostima svakog pojedinog djeteta, naglasak bi bio na poticanju komunikacije s drugom djecom u skupini, poticanju na sudjelovanje u svim aktivnostima skupine, podršci razvoju samostalnosti djeteta, te razvoju specifičnih vještina i znanja djeteta (primjerice, razvoju predčitalačkih vještina djece školskih obveznika).
Sve aktivnosti volontera ostvarivale bi se uz sustavnu podršku odgojitelja i članova stručnog tima vrtića. Sigurni smo da bi svojim radom volonteri dodali nove boje u svakodnevni život djece i odraslih u našem vrtiću.
U Dječjem vrtiću „Trnsko“ djeca s posebnim potrebama uključena su u život i rad redovitih skupina. S obzirom na razvojna odstupanja kod pojedine djece, radi osiguravanja njihovog sigurnog i poticajnog boravka u dječjem vrtiću, potrebna je posebna pažnja, briga i podrška odraslih.
Rad volontera kroz stvaranje odnosa povjerenja s djetetom bio bi usmjeren na poticanje razvoja svih djetetovih kompetencija, a ovisno o razvojnim specifičnostima svakog pojedinog djeteta, naglasak bi bio na poticanju komunikacije s drugom djecom u skupini, poticanju na sudjelovanje u svim aktivnostima skupine, podršci razvoju samostalnosti djeteta, te razvoju specifičnih vještina i znanja djeteta (primjerice, razvoju predvještina čitanja i pisanja djece školskih obveznika).
Sve aktivnosti volontera ostvarivale bi se uz sustavnu podršku odgojitelja i članova stručnog tima vrtića. Sigurni smo da bi svojim radom volonteri dodali nove boje u svakodnevni život djece i odraslih u našem vrtiću.