Uključi se u svijet volontera.
Registrirani korisnici mogu sami odrediti stupanj do kojeg se žele uključiti.
Badalićeva 24
10000 Zagreb
T: 01 38 20 248; 38 22 052
F: 01 36 48 185
E: martina.burazer [at] vrtic-tresnjevka.hr
URL: www.vrtic-tresnjevka.hr
Ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje, skrb, njegu, prehranu i zdravstvenu zaštitu djece dobi od 1 do 6 godina. 20 odgojnih skupina i oko 100 djece s teškoćama u razvoju i posebnim potrebama u inkluziji/integraciji.Većina teškoća spada u poremećaj komunikacije, jezika i govora, te zdravstvene teškoće. Posebno područje našeg interesa: darovita djeca
Projekt je podrška inkluziji i integraciji djece s teškoćama socijalne komunikacije koja bez pomoći odrasle osobe teško se uključuju u svakodnevne aktivnosti vrtićkih skupina. Uloga pomagača i suigrača djetetu s teškoćama u razvoju je usmjeravanje djeteta na odgojitelja ili na drugo dijete/djecu u grupi, i članove skupine na dijete, senzibiliziranje ostale djece za razumijevanje djetetovih kompleksnih potreba u suradnji s odgojiteljima skupine, pomaganje djetetu pri izvršenju svakodnevnih zadataka, interveniranje u sprječavanju djetetovog nepoželjnog ponašanja, pomaganje djetetu da bude uključeno u socijalne interakcije, pomaganje odgojitelju da integrira dijete u grupu i da ono uči zajedno s vršnjacima. Projekt se odvija unutar odgojno-obrazovnih skupina dječjeg vrtića "Trešnjevka" pod stručnom podrškom pedagoga, psihologa, logopeda i odgojitelja uključene djece uz partnerstvo s roditeljima djece s teškoćama.
Cilj ovog projekta je osiguravanje optimalnih uvjeta za razvoj i inkluziju djece s teškoćama u razvoju u redovne skupine vrtića kao i osiguravanje poticajnih uvjeta razvoja sve djece. Volonter će svojom prisutnošću, neposrednom igrom i komunikacijom s djecom s teškoćama u razvoju i grupnim odgajateljima pridonijeti neometanom provođenju odgojno-obrazovnog procesa te podizanju razine njegove kvalitete. Brigom i pažnjom usmjerenom na dijete s teškoćama u razvoju volonter će se uključivati u aktivnosti skupine. Djeci s teškoćama u razvoju prema edukacijsko savjetodavnim uputama volonter će prilagođavati zadatke, pomoći mu u radu i igri.
Doprinos kvalitetnijem radu redovnih odgojno- obrazovnih skupina i otvaranje vrtića društvenoj zajednici na obostrano zadovoljstvo i korist ciljevi su našeg projekta.
Prema procjenjenim mogućnostima volonter može raditi kao pomagač djetetu s teškoćama u razvoju na način da će svojom prisutnošću, neposrednom igrom, komunikacijom s djetetom i grupnim odgajateljima pridonijeti neometanom provođenju odgojno-obrazovnog procesa, te podizanju razine njegove kvalitete. Djetetu s teškoćama u razvoju prema edukacijsko savjetodavnim uputama volonter će prilagođavati zadatke, pomoći mu u aktivnostima skupine i igri.
Volonter može u vrtiću raditi i kao pomagač odgajateljima u radu u odgojno-obrazovnoj skupini na način da se uključuje u provođenje aktivnosti skupine, te svojom brigom i pažnjom usmjerenom na djecu doprinosi podizanju razine kvalitete odgojno-obrazovnog procesa.
Otvaranje vrtića široj društvenoj zajednici, zadovoljstvo, korisnost i kvalitetniji rad redovnih odgojno-obrazovnih skupina ciljevi su našeg projekta.
Prema vlastitim afinitetima i procijenjenim mogućnostima volonter može raditi kao pomagač djetetu s teškoćama u razvoju na način da će svojom prisutnošću, neposrednom igrom, komunikacijom s djetetom i odgojiteljima skupine pridonijeti neometanom provođenju odgojno-obrazovnog procesa, te podizanju razine njegove kvalitete. Djetetu s teškoćama u razvoju prema edukacijsko-savjetodavnim uputama volonter će prilagođavati zadatke, pomoći mu u aktivnostima skupine i igri.
Volonter može u vrtiću raditi i kao pomoć odgojiteljima u radu u odgojno-obrazovnoj skupini na način da se uključuje u provođenje aktivnosti skupine, te svojom brigom i pažnjom usmjerenom na djecu doprinosi podizanju razine kvalitete odgojno-obrazovnog procesa.
Broj sati volontiranja je fleksibilan prema dogovoru i mogućnostima volontera, tako da može biti i u jutarnjim i u popodnevnim satima. Poželjno je ostvariti kontinuitet u dolascima radi stalne i sustavne podrške djeci u odgojno-obrazovnim skupinama.
Doprinos kvalitetnijem radu redovnih odgojno-obrazovnih skupina i otvaranjem vrtića društvenoj zajednici na obostrano zadovoljstvo i korist ciljevi su našeg projekta.
Prema procjenjenim mogućnostima volonter može raditi kao pomoć odgojiteljima u odgojno -obrazovnim skupinama na način da će svojom prisutnošću, neposrednom igrom, komunikacijom s djecom i grupnim odgojiteljima pridonijeti kvalitetnijem provođenju odgojno-obrazovnog procesa. Djeci s posebnim potrebama volonter može prema savjetodavnim uputama prilagođavati zadatke, pomagati im u aktivnostima skupine i biti interaktivni suigrač.
Volonter svojim kontinuiranim radom u skupini, brigom i pažnjom usmjerenom na djecu, uključivanjem u redovan rad odgojitelja, doprinosi podizanju kompetencija svih uključenih sudionika.