Gdje sam?

Linija pomoći Plavi telefon

Volonter/ka na liniji pomoći za djecu, mlade i odrasle Plavi telefon.

Linija pomoći Plavi telefon najstariji je program Udruge Plavi telefon koji se sastoji od telefonskog razgovora s osobama u potrebi: djecom, mladima i odraslima.

Cilj je pružanje neposredne pomoći u riješavanju njihovih trenutnih problema sa različitim korisnim informacijama i smjernicama.

Volonter/ka je dužan: redovno dolaziti na dežurstvo, sudjelovati na mjesečnim sastancima volontera (svake prve srijede u mjesecu u trajanju od jednog sata), sudjelovati na superviziji (mjesečno, u trajanju od dva i pol sata) i uključivati se u dodatne edukacije.

Volonter/ka preuzima tjedno dežurstvo u trajanju od tri sata, birajući jedan od termina u radnim danima: 09:00 – 12:00, 12:00 – 15:00, 15:00 – 18:00, 18:00 – 21:00.

Osoba koja osjeća da ima dovoljno:  ljubavi, poštovanja i interesa za ljude,  želje za pomaganjem,  sposobnosti za suradnju bez predrasuda,  zrelosti (emocionalne i mentalne), odgovornosti, pristupačnosti, fleksibilnosti, tolerantnosti, sposobnost za komunikaciju,  želje za učenjem i stjecanjem novih znanja i vještina te želje da ih prenosi drugima,  slobodnog vremena  interesa za novo i nepredvidivo  - dobrodošla je!

Organizator: Plavi telefon
Datum početka: 01.02.2011.
Lokacija: Ilica 36, Zagreb

Nisi prijavljen/a za volontiranje na ovom projektu.

Prijava na projekt nije moguća, skupljen je potreban broj volontera.

Organizator(i): Plavi telefon
Lokacija projekta:Ilica 36, Zagreb
Ciljana skupina: Djeca, mladi i odrasle
Ciljani broj volontera:22 (do sad se prijavilo 21 volontera)
Datum početka: 01.02.2011
Datum završetka:30.06.2011
Broj sati: 3
Učestalost: tjedno
Od - do: postoje različiti termini od 9:00 do 21:00
Trajanje: Dugotrajno
Područje: Grad Zagreb i okolica
Potrebna znanja i vještine: Komunikacijske vještine
Briga i njega osoba
Vještine rada s osjetljivim društvenim skupinama
Kontakt osoba: Martina Prosoli
Pokriveni troškovi:Ne
Dodatne bitne informacije: U svijetu preplavljenom otuđenjem i površnim odnosima mi vjerujemo u mogućnost rada za dobrobit drugih, vlastitu promišljenost i savjesno obavljanje posla! Vjerujemo da se kvaliteta rada postiže spajanjem razumijevanja i empatije osjećajnosti! Jedino tako možemo izmamiti osmjeh na lica i osjećaj olakšanja u duši - zbog toga Plavi telefon i postoji. Ostat ćemo na vrhu jer mi to želimo i jer se to od nas očekuje.
Očekivani rezultati za organizaciju i korisnike: -
Očekivani rezultati za volontere: Za volonterski rad osigurati će se:  potvrda o sudjelovanju u edukaciji  potvrda o volontiranju u Udruzi  upis u volontersku knjižicu  besplatne karte za kazalište  besplatne edukacije  izbor za Volontera mjeseca

 
NAPOMENA: Sustav evidentira sve prijave članova, kako one izvršene tako i otkazane. U svrhu održavanja uspješnih volonterskih projekata, molimo da prijavu aplicirate samo ukoliko ste zbilja u mogućnosti na projektu sudjelovati.

Nisi prijavljen/a za volontiranje na ovom projektu.

Prijava na projekt nije moguća, skupljen je potreban broj volontera.