Gdje sam?

Content i community management SFeraKon 2016

Upravljanje sadržajem (content management) webstranice www.sferakon.org
Upravljanje sadržajem računa n društvenim mrežama SFerakona i SFere (Twitter, Facebook, Instragram)
Stvaranje sadržaja za webstranicu www.sferakon.org i društvene mreže

NIje potrebno predznanje internet marketinga - SFera organizira edukaciju "U digitalnoj sferi" (6-8 sati) koju vode renomirani i nagrađivani stručnjaci iz tog polja. Volonterski ugovor obavezan. 

Organizator: Društvo za znanstvenu fantastiku SFera
Datum početka: 04.12.2015.
Lokacija: Od doma/Unska 3, Zagreb

Nisi prijavljen/a za volontiranje na ovom projektu.

Prijava na projekt nije moguća, skupljen je potreban broj volontera.

Organizator(i): Društvo za znanstvenu fantastiku SFera
Lokacija projekta:Od doma/Unska 3, Zagreb
Ciljana skupina: 0-99
Ciljani broj volontera:2 (do sad se prijavilo 1 volontera)
Datum početka: 04.12.2015
Datum završetka:31.12.2015
Broj sati: 0
Učestalost: tjedno
Od - do: N/A
Trajanje: Dugotrajno
Područje: Grad Zagreb i okolica
Potrebna znanja i vještine: Znanje stranih jezika
Rad na računalu: Osnove rada na računalu, Održavanje web stranica
Komunikacijske vještine
Odnosi s javnošću/marketing
Kreativan rad (umjetnost i kultura)
Kontakt osoba: MIhaela-Marija Perković
Web stranica: www.sferakon.hr
Pokriveni troškovi:Ne
Dodatne bitne informacije: Edukacija kreće 30. 11.!naziv radionice: U digitalnoj sferi opis: Cyberspace je okoliš u kojem se svaki esefičar jako dobro snalazi u teoriji, fikciji i praksi. Internauti 21. stoljeća bez ikakvih se problema snalaze u paralelnim svjetovima Facebooka, Instagrama i Twittera, svjedoče postancima i supernovama blogova i web stranica te razmišljaju pomalo binarno. Pa čemu onda radionica digitalnog marketinga nekome kome je digitalno - normalno? Prije svega velika je razlika između održavanja svog osobnog profila na Instagramu i vođenja službene stranice na Facebooku. Što je sve potrebno za postavljanje uspješne strategije, zašto je važna ustrajnost i redovitost te kako uštedjeti vrijeme, a zadobiti fanove i followere - nisu pitanja na koja mogu odgovoriti Bradbury, Le Guin ili Banks. Ali možete ih saznati u SFerinoj digitalnoj radionici kojoj je cilj kreirati zaokruženu digitalnu strategiju za SFeru i SFeraKon te opremiti polaznike alatima i znanjem koji će ih pretvoriti u istinske cybernaute. termini: 30.11., 18:15 - 20:15 DIGITALNA STRATEGIJA - UVOD I ANALIZA Lokacija: Impact HUB (Vlaška 70/E) 7.12., 18:00 - 20:00 PARALELNI SVJETOVI DRUŠTVENIH MREŽA Lokacija: Impact HUB (Vlaška 70/E) 14.12., 18:00 - 20:00 CONTENT MARKETING I PRAVILA KREIRANJA SADRŽAJA ZA WEB Gost predavač: Nebojša Grbačić, direktor sadržaja, copywriter, vlasnik agencije Cvoke i voditelj Copyraonice (www.copyraonica.com) Lokacija: Impact HUB (Vlaška 70/E) 21.12., 18:00 - 19:30 OGLAŠAVANJE Gost predavač: Domagoj Davidović, kreativni strateg iz delta kvadranta i vlasnik agencije Švicarska Lokacija: Švicarska (Zadarska 77, Knežija)
Očekivani rezultati za organizaciju i korisnike: Pristunost na društvenim mrežama na profesionalnoj razini
Očekivani rezultati za volontere: Besplatna edukacija koju drže renomirani i nagrađivanji stručnjaci iz polja internet marketinga i pisanja za web te oglašavanja na društvenim mrežama (Domagoj Davidović, Nebojša Grbačić, Irena Rašeta).

 
NAPOMENA: Sustav evidentira sve prijave članova, kako one izvršene tako i otkazane. U svrhu održavanja uspješnih volonterskih projekata, molimo da prijavu aplicirate samo ukoliko ste zbilja u mogućnosti na projektu sudjelovati.

Nisi prijavljen/a za volontiranje na ovom projektu.

Prijava na projekt nije moguća, skupljen je potreban broj volontera.