Gdje sam?

Uredski poslovi u Udruzi Amazonas

Traži se osoba sa iskustvom rada u nekoj organizaciji, za obavljanje dijela administrativnih poslova i uredskih poslova u Udruzi Amazonas.

Vrijeme rada volontera je fleksibilno i po dogovoru. Potrebno je poznavanje osnova Zakona u udrugama i pravnih regulativa vezano uz uredsko poslovanje udruge.

Dobrodošle su osobe u mirovini.

Organizator: Udruga Amazonas
Datum početka: 06.11.2017.
Lokacija: Kosirnikova 64, Zagreb

Nisi prijavljen/a za volontiranje na ovom projektu.

Prijava na projekt nije moguća, skupljen je potreban broj volontera.

Organizator(i): Udruga Amazonas
Lokacija projekta:Kosirnikova 64, Zagreb
Ciljana skupina: radni tim udruge, djeca i mladi
Ciljani broj volontera:1 (do sad se prijavilo 1 volontera)
Datum početka: 06.11.2017
Datum završetka:31.12.2017
Broj sati: 4
Učestalost: tjedno
Od - do: prema dogovoru
Trajanje: Dugotrajno
Područje: Grad Zagreb i okolica
Potrebna znanja i vještine: Rad na računalu: Osnove rada na računalu
Organizacija rada
Financije i računovodstvo
Pravni poslovi
Kontakt osoba: Tena, 098.224-834, tena@amazonas.hr
Web stranica: www.amazonas.hr
Pokriveni troškovi:Ne
Dodatne bitne informacije: Potrebno je bazično poznavanje Zakona u udrugama i osnova poslovanja Udruga.
Očekivani rezultati za organizaciju i korisnike: Organizacija će unaprijediti svoje kapacitete u području organizacijskog razvoja, što će izravno utjecati i na povećanje kvalitete usluga krajnjim korisnicima - djeci, mladima i obiteljima iz rizičnih okruženja.
Očekivani rezultati za volontere: Iskustvo rada u dinamičnom timu, mogućnost uključivanja u aktivnosti Udruge (edukacije, kreativne večeri, učenje jezika i slično..)

 
NAPOMENA: Sustav evidentira sve prijave članova, kako one izvršene tako i otkazane. U svrhu održavanja uspješnih volonterskih projekata, molimo da prijavu aplicirate samo ukoliko ste zbilja u mogućnosti na projektu sudjelovati.

Nisi prijavljen/a za volontiranje na ovom projektu.

Prijava na projekt nije moguća, skupljen je potreban broj volontera.