Gdje sam?

Konferencija o korporativnom volontiranju i Sajam volontiranja

Volonterski centri Zagreb, Osijek i Split u sklopu projekta „Širenje područja suradnje – korporativno volontiranje kao inovativni oblik filantropije i resurs za razvoj civilnog društva“, u četvrtak, 27. travnja 2017. organiziraju konferenciju i sajam volontiranja kako bi što veći broj tvrtki iz cijele Hrvatske upoznali s konceptom korporativnog volontiranja i potaknuli ih na njegovo uvođenje kao dijela društveno odgovornog poslovanja, čime doprinose izgradnji i povezivanju tvrtke, zaposlenika i zajednice u kojoj djeluju.

Tijekom cijelog dana, uz konferencijski dio bit će organiziran i sajam volontiranja na kojem će neprofitne organizacije imati izložene materijale koji prikazuju njihov rad te opise volonterskih aktivnosti u koje se može uključiti poslovni sektor. Na taj način će predstavnici tvrtki imati priliku upoznati brojne organizatore volontiranja i aktivnosti u kojima mogu volontirati njihovi zaposlenici te se povezati i dogovoriti suradnju.

Poseban naglasak bit će usmjeren na volonterske akcije povodom svibanjske nacionalne manifestacije Hrvatska volontira, koja će biti prilika za volontiranje velikog broja zaposlenika tvrtki te prilika za snažniju promociju korporativnog volontiranja u široj javnosti.

Više informacija o konferenciji i sajmu korporativnog volontiranja možete pronaći na stranici: korporativnovolontiranje.vcz.hr 

Danas su očekivanja za društveno odgovorno poslovanje i djelovanje u zajednici u kojoj tvrtka posluje postala globalna te volontiranje zaposlenika može biti jedan od lijepih izraza društveno odgovornog poslovanja. Volontiranje zaposlenika možemo definirati kao inicijative za opće dobro zajednice, planirane, organizirane i izvršene od strane zaposlenika i potvrđene od strane uprave koje generiraju određene prednosti za poduzeće, zaposlenike i zajednicu.

Poslovni sektor se diljem svijeta odlučuje za volonterske programe jer su prednosti koje ostvaruju brojne. Navedene prednosti volontiranja zaposlenika za sve ključne dionike: poduzeća, zaposlenike i zajednicu doista pokazuju da poduzeća na koristan način mogu doprinijeti zajednici i društvu te pri tome steći prednosti za zaposlenike i samu tvrtku.